Aby wyłączyć automatyczną odnowę członkostwa, postępuj zgodnie ze wskazówkami poniżej:

1. Zaloguj się na swoje konto.

2. Przejdź do działu „Ustawienia”.

3. Kliknij przycisk „Edytuj” przy opcji „Moje członkostwo”.

4. Po prawej, gdzie jest napisane "Członkostwo wygasa" znajdziesz datę wygaśnięcia członkostwa, na którą możesz kliknąć.

5. Pojawi się nowe okno. Kliknij ponownie na datę.

6. Teraz kliknij "Anuluj powracającą subskrypcję".

Proszę zwróć uwagę: Odnowy powiązane z płatnościami z Google i Apple nie mogą być wyłączone przez Zespół Pomocy.

Aby mieć pewność, że twoje członkostwo się nie odnowi, skontaktuj się z Zespołem Pomocy Google lub Apple lub wykonaj instrukcje z poniższych linków:

Google: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=en

Apple: https://support.apple.com/en-us/HT202039