Jeśli doświadczysz problemów technicznych, zalecamy usunięcie cookies/cache lub skorzystanie z innej przeglądarki.

Jeśli problem nadal występuje, nasz zespół pomocy chętnie rozwiąże go dla ciebie! Proszę, podaj poniższe informacje aby dostarczyć wszystkich niezbędnych informacji:

  1. Twoja nazwa użytkownika
  2. Urządzenie, którego używasz (PC, laptop, tablet, smartfon) (Jeśli używasz tabletu lub smartfona, proszę określ producenta i model)
  3. System operacyjny, którego używasz
  4. Przeglądarka, jaką używasz
  5. Dokładny problem jakiego doświadczasz
  6. Zdjęcie ekranu powiadomienia błędu jaki mogłeś otrzymać

Możesz z łatwością skontaktować się z działem wsparcia, klikając „Wyślij zgłoszenie” na stronie głównej i wybierając temat „Problemy techniczne”.

Nasz Zespół Pomocy jest dostępny 7 dni w tygodniu, gotowy na twoje pytania. Jednak, czas odpowiedzi będzie zależeć od liczby wysłanych pytań. Im więcej informacji przekażesz, tym lepiej!